TINTED FILM

More
7 years 11 months ago #7508 by Armboyz
Replied by Armboyz on topic TINTED FILM
yes ari ni aq kopak 1.8k...pasang safe tinted 6m...perh...skali kene aircond time cuaca panas mmg terbaik...dlm kete sejok bak mlm....tp harganya mmg la sakit....adoiiiiiiii...plus free give lock break...:dry:

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 11 months ago #7513 by SLeePiNG-PiSToN
Replied by SLeePiNG-PiSToN on topic TINTED FILM
Apa brand bos?

PE868 - Proton White


“Sesungguhnya Allah S.W.T tidak memandang kepada rupa paras dan harta benda kamu tetapi Allah hanya memandang kepada niat hati dan amalan-amalan kamu.”

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 11 months ago #7514 by azeotrope
Replied by azeotrope on topic TINTED FILM

Armboyz wrote: yes ari ni aq kopak 1.8k...pasang safe tinted 6m...perh...skali kene aircond time cuaca panas mmg terbaik...dlm kete sejok bak mlm....tp harganya mmg la sakit....adoiiiiiiii...plus free give lock break...:dry:

Ahaha... Baca harga dier dh seram sejuk...
Xper bro... Janji puas ati...

::: I has shift stick, Not afraid to use it!!! :::


Please Log in to join the conversation.

More
7 years 11 months ago #7515 by khibrahi
Replied by khibrahi on topic TINTED FILM
Kalu yg kurang bajet cuba cari yg IRR/TSER >80%. Ade yg bwh $1000 kot. Xlah panas sgt. Dia pun cpt sejuk. Kalu bwh dari 2, mmg kete lmbt sejuk cket n ade terasa bahang dia cket. Lagipun aircod persona mmg kuat sejuk dia.


File Attachment:

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 11 months ago #7519 by jackall
Replied by jackall on topic TINTED FILM
khibrahi ---> thank you for the info boss.. ermm.. so xble la buat gelap gelap sgt ye... kena ikut spec la nampaknya... huhu.. so kalau ikut spec, yang membezakan antara tinted nie adalah kadar kepanasan la kut bro, kegelapan semua lebey kurang jer la kan... :)

Armboyz ----> perghhh..gila bangat... 1.8 for tinted.. tak mampu den.. lambat skek laa.. kena kompol pelan pelan... huhu.. biasa laa saya org biasa biasa saja.. kerja pun amik gambar jer nie.. kena amik gambar banyak lagi nie..hehhe..

azeotrope ----> tu baru rege tinted je broo..heheh.. asal puas hati.. biasak laa.. kete kan kategori pelaburan gak..

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 11 months ago #7535 by SLeePiNG-PiSToN
Replied by SLeePiNG-PiSToN on topic TINTED FILM
xpa..yg penting Bro Armboyz memandu dalam kesejukan skrg nie..hahahha..

PE868 - Proton White


“Sesungguhnya Allah S.W.T tidak memandang kepada rupa paras dan harta benda kamu tetapi Allah hanya memandang kepada niat hati dan amalan-amalan kamu.”

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 11 months ago #7541 by jackall
Replied by jackall on topic TINTED FILM
kikiki..alhamdulillah...setakat nie.. tak bubuh tinted pun aircond tersangat sejuk.. mgkin sbb baru lagi kut... pun begitu tak tergamak biarkan PE aku berjemur di matahari terik.. erm.. kena carik umah lain yg ada laman... aku dok appartment... huhuhu.

ps: armboyz musti kesejukkan teramat sgt dalam kereta hehe..

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 11 months ago - 7 years 11 months ago #7588 by khibrahi
Replied by khibrahi on topic TINTED FILM

jackall wrote: khibrahi ---> thank you for the info boss.. ermm.. so xble la buat gelap gelap sgt ye... kena ikut spec la nampaknya... huhu.. so kalau ikut spec, yang membezakan antara tinted nie adalah kadar kepanasan la kut bro, kegelapan semua lebey kurang jer la kan... :)


Mmg kalu semua ikut spec yg legal, kadar kepanasan aje yg mmbezakan. Tapi ada lagi satu.Warna tinted. Ade warna hitam, silver, green, gold etc.
Tapi nasihat aku jgn ambk yg hitam, nnti walau ikut spec, dia msh nmpk terlalu gelap.Kdg2 xlps roadblock.Asyik kn thn aje.


File Attachment:
Last edit: 7 years 11 months ago by khibrahi.
The following user(s) said Thank You: SLeePiNG-PiSToN

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 11 months ago #7609 by SLeePiNG-PiSToN
Replied by SLeePiNG-PiSToN on topic TINTED FILM
betul tu bro khibrahi..tambahan pulak PE ni interior dia gelap...makin gelap lar reflect kat cermin tu..lg satu org kata tinted hitam lagi panas sebab hitam serap haba..bukan pantulkan haba...

PE868 - Proton White


“Sesungguhnya Allah S.W.T tidak memandang kepada rupa paras dan harta benda kamu tetapi Allah hanya memandang kepada niat hati dan amalan-amalan kamu.”

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 11 months ago #7616 by jackall
Replied by jackall on topic TINTED FILM
noted.. very good info. tq

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 11 months ago #7652 by medic_car
Replied by medic_car on topic TINTED FILM

Armboyz wrote: yes ari ni aq kopak 1.8k...pasang safe tinted 6m...perh...skali kene aircond time cuaca panas mmg terbaik...dlm kete sejok bak mlm....tp harganya mmg la sakit....adoiiiiiiii...plus free give lock break...:dry:


pergh harga... leh byr 3 bln keta ni..huhuhu..pape pun good for safety

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 11 months ago #7662 by azeotrope
Replied by azeotrope on topic TINTED FILM

jackall wrote: khibrahi ---> thank you for the info boss.. ermm.. so xble la buat gelap gelap sgt ye... kena ikut spec la nampaknya... huhu.. so kalau ikut spec, yang membezakan antara tinted nie adalah kadar kepanasan la kut bro, kegelapan semua lebey kurang jer la kan... :)

Armboyz ----> perghhh..gila bangat... 1.8 for tinted.. tak mampu den.. lambat skek laa.. kena kompol pelan pelan... huhu.. biasa laa saya org biasa biasa saja.. kerja pun amik gambar jer nie.. kena amik gambar banyak lagi nie..hehhe..

azeotrope ----> tu baru rege tinted je broo..heheh.. asal puas hati.. biasak laa.. kete kan kategori pelaburan gak..


btul... tp tinted not on my top list...
dpt yg agak2 sejuk pn dh ok...

::: I has shift stick, Not afraid to use it!!! :::


Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.248 seconds