Ucapan Hari Raya 2011

More
7 years 10 months ago #11439 by despajero
Kepada semua warga PPEOC Sekalian,

Kepada anda semua yang ingin membuat Ucapan Hari Raya 2011. Sila la ajukan di sini. Tiada Format yang khusus, format bebas, terpulang la samada ianya dalam bentuk pantun atau sebagainya.

PPEOC ID : PE 835 [ White-Blood ]
Location : Kajang, Bangi, Putrajaya, Melaka, Kelantan.

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 10 months ago - 7 years 10 months ago #11443 by despajero
Replied by despajero on topic Ucapan Hari Raya 2011
.....Oleh kerana topik ini telah dibuka, maka eloklah saya mulakan dulu.......

Buat Semua Warga PPEOC sekalian samada di Forum ini ataupun di MukaBuku(Semua Region),

Sempena Bulan Syawal yang bakal tiba nanti, saya dengan ini ingin mengambil kesempatan, memohon Ampun dan Maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki, sekiranya saya ada terkasar atau saya telah membuatkan rakan-rakan semua terasa hati/menyimpan rasa (marah, geram, benci, menyampah dsb), selama saya menjadi ahli di sini sejak Julai 2011 baru-baru ini.

Akhir kata, saya ucapkan kepada semua Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin. Berhati-hati semasa semasa pulang ke kampung. Semoga kita dapat berforum lagi selepas raya ini!

PPEOC ID : PE 835 [ White-Blood ]
Location : Kajang, Bangi, Putrajaya, Melaka, Kelantan.
Last edit: 7 years 10 months ago by despajero.

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 10 months ago #11471 by Seyha
Replied by Seyha on topic Ucapan Hari Raya 2011
SALAM pada rakan2 PPEOC....

Seyha nak MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN...
seyha mOhOn keampunan jika ade gurau senda terkasar bahasa tersalah bicara...
semOga raya tahun ni memberi sejuta makna buat kita semua....
bersabarlah ketika memandu dalam keadaan jalan yg sesak..jgn laju2... ingatlah orang yang tersayang..

*ApepOn, seyha rase terharu pada tahun ni buat pertama kaLi seyha beraya bersama suami dan pertama kali juga beraya naek kereta baru.. ahaaahaiii.. SELAMAT PENGANTIN BARU [aikk..silap ucapan lak].

Kepada Rakan2 PPEOC... Raya nanti jemputlah kerumah keluarga saya di SENAWANG....
*umah eden ngn laki den x hias lg hahaaaa... tahun dOpan Lah yO.....

SELAMAT HARI RAYA~ :cheer:

Seyha ppeoc
PE860 - Cyberjaya

MeeOoOwWwWw~

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 10 months ago #11478 by limiey
Replied by limiey on topic Ucapan Hari Raya 2011
salam dari limiey untuk semua warga PPEOC, sealamat hari raya maaf zahir dan batin, kot2 ada tersllap kata atau tersilap bergurau, harap dapat dimaafkan, :unsure: . dan xlupa juga kepada sesiapa yang memandu balik kg tu, hati2 yer jangan nak belumbe jer,, :lol: .
Selamat Hari Raya kepada semua Ikhlas dari limiey sekeluarga..

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 10 months ago #11484 by Seyha
Replied by Seyha on topic Ucapan Hari Raya 2011
SELAMAT RAYA RAYA RAYA semuaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

yeayyyyyyy :woohoo:

Seyha ppeoc
PE860 - Cyberjaya

MeeOoOwWwWw~

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 10 months ago #11495 by nAkAtA_88
Replied by nAkAtA_88 on topic Ucapan Hari Raya 2011

Seyha wrote: SELAMAT RAYA RAYA RAYA semuaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

yeayyyyyyy :woohoo:


Sbar lu.....blum lg nak rye....
ada bpe ari lg nie.....

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
JuNiOr [VIP] cOncEpt cAr
PE-0612

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 10 months ago #11509 by Seyha
Replied by Seyha on topic Ucapan Hari Raya 2011

nAkAtA_88 wrote:

Seyha wrote: SELAMAT RAYA RAYA RAYA semuaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

yeayyyyyyy :woohoo:


Sbar lu.....blum lg nak rye....
ada bpe ari lg nie.....


kO jangan sebOk Leh x? suka hati aku Lahhh !!! hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa :evil:

menyebOk jek !! :whistle:

:woohoo:

Seyha ppeoc
PE860 - Cyberjaya

MeeOoOwWwWw~

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 10 months ago #11554 by limiey
Replied by limiey on topic Ucapan Hari Raya 2011

Seyha wrote:

nAkAtA_88 wrote:

Seyha wrote: SELAMAT RAYA RAYA RAYA semuaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

yeayyyyyyy :woohoo:


Sbar lu.....blum lg nak rye....
ada bpe ari lg nie.....


kO jangan sebOk Leh x? suka hati aku Lahhh !!! hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa :evil:

menyebOk jek !! :whistle:

:woohoo:


La lA la la :whistle:

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 10 months ago - 7 years 10 months ago #11558 by irrahady
Replied by irrahady on topic Ucapan Hari Raya 2011
Aku pun nak mengambil kesempatan ini nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin kalau2 ade tersilap kata, terkasar bahasa masa jawab2 komen kat forum ni...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..BERHATI-HATI DIJALAN RAYA
dan dah dah jgn gaduh2 hehe

PE0248 - PUTRAJAYA
FaceBook: www.facebook.com/irrahady
eMail : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Last edit: 7 years 10 months ago by irrahady.

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 10 months ago #11565 by Seyha
Replied by Seyha on topic Ucapan Hari Raya 2011

irrahady wrote: Aku pun nak mengambil kesempatan ini nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin kalau2 ade tersilap kata, terkasar bahasa masa jawab2 komen kat forum ni...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..BERHATI-HATI DIJALAN RAYA
dan dah dah jgn gaduh2 hehe


ABANG IRRA HADY [erkk!!! abg kew?] nak uwit yayeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~ :blush:

Seyha ppeoc
PE860 - Cyberjaya

MeeOoOwWwWw~

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 10 months ago #11568 by irrahady
Replied by irrahady on topic Ucapan Hari Raya 2011
nak duit ke...g rompak bank hahha

mintak maaf ekk seyha kalau terkasar bahasa...selamat hari raya

PE0248 - PUTRAJAYA
FaceBook: www.facebook.com/irrahady
eMail : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 10 months ago #11571 by apple_mintz
Replied by apple_mintz on topic Ucapan Hari Raya 2011
Salam Aidilfitri dari apple_mintz .. {sob3....nk hulur tgn ni mintak mahap}...
maaf andai ade trksar bahasa atau trgurau senda yg xberape nk d senangi ke...
pe pon sker berada di forum PPEOC..dan mnjadi ahli kelab ni...
semoga merapatkn lg ukhwah sesame kite ye..
brhati2 memandu d jalan raye..kalo trnmpk tu..bg la hint ye..tp kite xde stiker lg..huhuhu...

ooooo balik kampung...ooooo balik kampunggggggggggggggggg.....[asal la dekat sgt iskkkkkkk]

::::memyself::::
::::LoVe HoKoRi:::
::::PE991::::

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.357 seconds