U kiss U Pay...

More
6 years 10 months ago - 6 years 10 months ago #12217 by hijauchiffon
U kiss U Pay... was created by hijauchiffon
Sblm balik kampung beraya tu hari, PE ku kena sondol. Masa tu ptg tengah jem skit. Nasib tak pecah itu bumper. cuma calar-balar dan tersompek (ada kan pktn ni?) walau pun x teruk tapi dah cacat la kannn........... baru sebulan pakai :-(

Org tu dah settle bagi sikit amaun kat aku... Cadang nak cat je tp kat mana murah yer? Kawan pi tlg tanya kat SC (sbb masa tu dia kat SC repair Waja) katanya dlm rm300.... ada alternatif lain x? warna chiffon green.. tq


***Knp ada 2 thread lak ni. Mod tlg delete thread lg satu erk. TQ

mana menghilang?
Attachments:
Last edit: 6 years 10 months ago by hijauchiffon.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 10 months ago #12288 by irrahady
Replied by irrahady on topic U kiss U Pay...
Macam ade pecah2 je tu...klau cat je biasa 100++ lebih2 je

PE0248 - PUTRAJAYA
FaceBook: www.facebook.com/irrahady
eMail : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
The following user(s) said Thank You: hijauchiffon

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 10 months ago #12290 by hijauchiffon
Replied by hijauchiffon on topic U kiss U Pay...
oH okay... nanti aku tanya2....

mana menghilang?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 10 months ago #12688 by sYaharIn
Replied by sYaharIn on topic U kiss U Pay...
kes ni sama dgn kes aku, tp aku bernasib baik calar2 skt tp lubang bwh bumper dah patah,
nmpak mcm ok je tp hati terguris ni sape yg tahu, nasib baik dia ank byr jgk....tu yg tgh dok servey nak pasang skirt PE standart, ada sape blh rekemen kdai yg bagus x?
sabar la hijauchiffon...same2la kita repair

-PE1062-
-Cheras-

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 10 months ago #12862 by hijauchiffon
Replied by hijauchiffon on topic U kiss U Pay...

sYaharIn wrote: kes ni sama dgn kes aku, tp aku bernasib baik calar2 skt tp lubang bwh bumper dah patah,
nmpak mcm ok je tp hati terguris ni sape yg tahu, nasib baik dia ank byr jgk....tu yg tgh dok servey nak pasang skirt PE standart, ada sape blh rekemen kdai yg bagus x?
sabar la hijauchiffon...same2la kita repair


hati terguris, sendiri rasala... :-)
lom sempat lagi, ptg ni nak tunjuk kat kedai repair.. hehe

mana menghilang?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.250 seconds