AZAM 2012

More
6 years 5 months ago #17008 by irrahady
AZAM 2012 was created by irrahady
Salam FamilyPPEOC..

Agak lama gak takde topik baru ni kan..jadi memandangkan lagi 2 minggu je kita akan masuk ke tahun baru 2012..jadi marilah kita kongsikan

1. Apa azam baru anda untuk PE anda,
2. Apa azam baru anda untuk PPEOC, atau
3. Apa azam yang anda mahu dari PPEOC

Pilih lah salah satu ataupun tiga2 pun takpe..ini hanyalah sekadar kita berkongsi cerita dan mungkin boleh menjadi panduan ataupun inspirasi buat komittee untuk PPEOC tahun mendatang...

PE0248 - PUTRAJAYA
FaceBook: www.facebook.com/irrahady
eMail : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 5 months ago #17033 by erika1707
Replied by erika1707 on topic AZAM 2012
As'km n Hai,

Azam baru utk PE ak - Angkat bodykit,tinted and kalu ada rezki lebih tkar rim skali
Azam utk tuan dia - dapat amik lesen bln dpn

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 5 months ago #17034 by zekry88
Replied by zekry88 on topic AZAM 2012
Assalamualaikum,

Setiap kali hadirnya tahun baru sudah pastinya ada azam baru, jadi demi meluahkan rasa yg terpendam dalam hati ni, teringin gak nak kongsi2 azam dgn warga PPEOC... hohoh bahasa... ok terus kepada point utama..

Azam baru utk PE - Skirting, spoiler & Lips H-line, Adjustable(sbb spring standard mendatangkan sagat dgn adanya rim 17"), tambah hiasan Carbon Fiber sikit.

Apa azam baru anda untuk PPEOC - Walaupun sgt2 baru dlm PPEOC, harap dihidupkan lagi n dimeriahkan lagi kelab ini. tq.

Apa azam yang anda mahu dari PPEOC - Adakan program futsal, badminton 1 bulan skali supaya lebih nampak erat dikalangan ahli & tu jela kot.

terima kasih ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 5 months ago #17055 by irrahady
Replied by irrahady on topic AZAM 2012
Terima kasiah atas respone semua

erika1707 wrote: As'km n Hai,

Azam baru utk PE ak - Angkat bodykit,tinted and kalu ada rezki lebih tkar rim skali
Azam utk tuan dia - dapat amik lesen bln dpn

aik xde lesen lagi ke Hehe

zekry88 wrote: Assalamualaikum,

Setiap kali hadirnya tahun baru sudah pastinya ada azam baru, jadi demi meluahkan rasa yg terpendam dalam hati ni, teringin gak nak kongsi2 azam dgn warga PPEOC... hohoh bahasa... ok terus kepada point utama..

Azam baru utk PE - Skirting, spoiler & Lips H-line, Adjustable(sbb spring standard mendatangkan sagat dgn adanya rim 17"), tambah hiasan Carbon Fiber sikit.

Apa azam baru anda untuk PPEOC - Walaupun sgt2 baru dlm PPEOC, harap dihidupkan lagi n dimeriahkan lagi kelab ini. tq.

Apa azam yang anda mahu dari PPEOC - Adakan program futsal, badminton 1 bulan skali supaya lebih nampak erat dikalangan ahli & tu jela kot.

terima kasih ;)

tiap2 bulan tu susah skit bro..komittee masing2 pun ade komitmen lain tp insya allah kita ade buat jugak sekali sekala

PE0248 - PUTRAJAYA
FaceBook: www.facebook.com/irrahady
eMail : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 5 months ago #17069 by ahmadsyazwan.omar
Replied by ahmadsyazwan.omar on topic AZAM 2012
Salam PPEOC dari PE690...

azam utk PE- 1. simpan duit utk birthday dia 27/4/2012
2. maintane kesihatan dia (tuan sakit takpe)
3. hitamkan bumbung
4. kahwinkan PE.. hehehhe

azam utk PPEOC - semoga persahabatan yang terjalin semakin utuh dan segala ketidaksekepalaan dapat disatukan...

azam yg nk dari PPEOC - kekalkan persahabatan yang terjalin sampai bila-bila.. hehehe

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 5 months ago #17073 by nAkAtA_88
Replied by nAkAtA_88 on topic AZAM 2012
Salam warga PPEOC.....

1. azam baru untuk PE sye :

*Inshallah sye nak pkaikn die sunroof :woohoo: ,psangkan die leather seat :) ,wide kan body die ;) ,watkan sound
system die jdi best skit,pastu complete kan brang VIP tuk BABY WHITE nie kan...

2. azam baru tuk PPEOC plak :

*Inshallah,smoge hbungan kite yg cam kluarge nie sntise berkkalan bkan tuk 2012 je ye....
tpi smpi bile2 pon.....

3. azam yg sye nak dri PPEOC :

*Lbih kan aktiviti bersukan tu smstinye la kan......bnyak kan wat friendly ngan mane2 club kete ke kan.....
cam zekry88 tu ckap badmintn & futsal,hehehe.....
*pastu adakn program2 amal,pergi beriadah cam berkhelah ke kan.....cam best je bnyi die.....
tu je la kot ape yg nak dickapkan.....kan pnjang2 tlis dah mgarut plak nnt.....hehehe.....

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
JuNiOr [VIP] cOncEpt cAr
PE-0612

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 5 months ago #17128 by azizul
Replied by azizul on topic AZAM 2012
salam warga PPEOC,

1. azam baru PE saya
- tkar rim, adjstble, upgrade kemasan interior(ala2 VIPnye kete hehehe), tukar spoiler

2.Azam baru sya utk PPEOC
- dpt memberi sumbangan terhadap club

3. azam y sy nk dr PPEOC
- jalinan ukhwah dlm PPEOC berpanjangan dan dieratkan lg dgn aktivit2 (spt dicadangkan oleh bro nakata)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 5 months ago #17136 by en_asruL
Replied by en_asruL on topic AZAM 2012
Apa azam baru anda untuk
1. PE anda? - mcm kbykan mmbr yg lain, nk pasang bodykit,rim&adjustable, audio.
2. Apa azam baru anda untuk PPEOC? - dpt joint 1st gath dlm PPEOC,
3. Apa azam yang anda mahu dari PPEOC - kalu blh, PPEOC bt lawatan sambil showoff kt kilang proton, hehehehe..

PE1234~nombor bertuahnyaaa...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 5 months ago #17145 by amd
Replied by amd on topic AZAM 2012
zekry88 n nakata.. TERBAEK LA AZAM KORANG..
kpd rakan2 lain pn tidak kurang hebatnyee..

nakata punye keta bakal jadi idola n blh masuk autoshow nih.. widebody n sunrop.. syoo0o0okknyeee...


azam sy plak..
1. Apa azam baru anda untuk PE anda:-- pastikan PE sy tidak meragam..dan berada dlm prestasi yg terbaek.. hehehehe...

2. Apa azam baru anda untuk PPEOC :- memandangkan minat kita smua same pada PE.. diharapkan tiadala perkara2 yg tidak elok.. terutama pada hubungan silaturrahim.. lau gurau2 terasa tu.. minta maaf.. n yg terasa pn blh memaafkan.. lagi ramai kawan.. lg bnyk kerenah.. tp kita jgnla amik perkara remeh utk diperbesar2kn... lg ramai kawan kan lg syok...rakan2 yang baru seperti saya tidak akan terasa terasing bila bersama anda dlm PPEOC ini...malah jiwa ini akan lebih mekar berbunga2 terhadap PPEOC...kehkehkehe..

3. Apa azam yang anda mahu dari PPEOC :-- sama la seperti rakan2 lain..
harap2 aktvt2 yg ada lebih menarik.. terutama pada riadha2 ni.. hehehhee.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 5 months ago #17152 by little_nicky
Replied by little_nicky on topic AZAM 2012
tiap tiap tahun saya azam..............sebab mmg nama saya azam......... :silly:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 5 months ago #17218 by nAkAtA_88
Replied by nAkAtA_88 on topic AZAM 2012

amd wrote: zekry88 n nakata.. TERBAEK LA AZAM KORANG..
kpd rakan2 lain pn tidak kurang hebatnyee..

nakata punye keta bakal jadi idola n blh masuk autoshow nih.. widebody n sunrop.. syoo0o0okknyeee...


azam sy plak..
1. Apa azam baru anda untuk PE anda:-- pastikan PE sy tidak meragam..dan berada dlm prestasi yg terbaek.. hehehehe...

2. Apa azam baru anda untuk PPEOC :- memandangkan minat kita smua same pada PE.. diharapkan tiadala perkara2 yg tidak elok.. terutama pada hubungan silaturrahim.. lau gurau2 terasa tu.. minta maaf.. n yg terasa pn blh memaafkan.. lagi ramai kawan.. lg bnyk kerenah.. tp kita jgnla amik perkara remeh utk diperbesar2kn... lg ramai kawan kan lg syok...rakan2 yang baru seperti saya tidak akan terasa terasing bila bersama anda dlm PPEOC ini...malah jiwa ini akan lebih mekar berbunga2 terhadap PPEOC...kehkehkehe..

3. Apa azam yang anda mahu dari PPEOC :-- sama la seperti rakan2 lain..
harap2 aktvt2 yg ada lebih menarik.. terutama pada riadha2 ni.. hehehhee.


Hehehe....tq bro,tuk msuk kan kete aku dlm autoshow mmg impian aku.....
Tpi lum tercpai lg,biase la.....wat kete tak de sponser.....
Hahaha.....

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
JuNiOr [VIP] cOncEpt cAr
PE-0612

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 5 months ago #17302 by irrahady
Replied by irrahady on topic AZAM 2012
insya allah moga tahun 2012 akan menjadi lebih baik bagi kita dalam Family PPEOC dan bertambah erat ukhwah antara kita..

bab2 xtvt insya allah kami akan cube buat yang terbaik

PE0248 - PUTRAJAYA
FaceBook: www.facebook.com/irrahady
eMail : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.517 seconds